Termene si conditii

Site-ul pinkrainbow.ro este deținut și operat de Tudoreci Alina Elena Persoană Fizică Autorizată, cu sediul în municipiul Constanța, Strada Ion Luca Caragiale, Nr. 5, Județ Constanța, telefon 0759637432 , înregistrat la ORC sub nr F13/196/2023, având CIF 47690632.

Întregul conținut al acestui site (imagini, texte, elemente grafice) sunt proprietatea Tudoreci Alina Elena Persoană Fizică Autorizată.

Accesarea și folosirea site-ului pinkrainbow.ro implică acceptarea de către dumneavoastră a termenelor si condițiilor de mai jos, în integralitatea acestora. Pentru utilizarea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a tuturor termenelor și condițiilor.

Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă aceste Termene si conditii.

Pe această pagină se află întotdeauna cea mai nouă versiune. La fiecare achiziție pe care o faceți, vi se solicită să fiți de acord cu Termenele și Condițiile magazinului, ceea ce implică acordul dumneavoastră cu privire la versiunea documentului de la data comenzii.

Informații despre produse

Toate produsele disponibile pe acest site sunt lucrate manual, de aceea nu pot exista două exact la fel. Imaginile prezentate pe site au rol de informare și mici diferențe față de acestea sunt normale. Diferențele se pot regăsi în poziționarea modelului, a elementelor de decor, în poziționarea imprimeului și în alte caracteristici.

Facem toate eforturile pentru a vă prezenta cu maximă corectitudine culorile, specificațiile și descrierea produselor. Pentru că fiecare dispozitiv afișează culorile în mod diferit, culorile pe care le vedeți pe ecran pot fi ușor diferite față de culorile reale ale produselor. Acest lucru este normal și nu reprezintă un defect al produsului.

Plasarea unei comenzi

Poate plasa o comandă pe site orice persoană fizică, dacă a împlinit vârsta de minimum 18 ani.

Alegeți produsele pe care le doriți și adaugați-le în coș. Puteți aduce modificări coșului de cumpărături oricând, până în momentul în care apăsați butonul „Continuă cu finalizarea comenzii”.

În pagina de finalizare a comenzii vă solicităm să ne furnizați datele necesare pentru prelucrarea acesteia (nume, adresă de facturare și livrare, număr de telefon și o adresă de email validă) și să alegeți o metodă de plată. Pentru a continua, trebuie să acceptați Termenele și Condițiile și Politica de Confidențialitate, bifând caseta corespunzătoare. Comanda se face fără înregistrarea unui cont și nu există o comandă minimă impusă.

Imediat după plasarea comenzii, veți primi la adresa de email indicată un mesaj de confirmare a comenzii și aceasta intră în procesare.
În calitate de cumpărător, garantați că toate datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar nu ne asumăm răspunderea pentru orice consecință determinată de aceste erori (ca de exemplu comandă întârziată, transmisă greșit etc).

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, sunteți de acord să fiți contactat de noi prin telefon sau email, pentru a vă informa în legătură cu primirea și expedierea comenzii sau în legătură cu detalii despre comandă, dacă este cazul.

Prețuri

Prețurile produselor sunt exprimate în lei și conțin toate taxele. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile afișate pe site atunci când considerăm că acest lucru este necesar.

Adăugarea unui produs în coș, fără finalizarea comenzii nu duce la înregistrarea operațiunii ca fiind o comandă finală și nu vă garantează că veți achiziționa produsele in viitor la prețul la care le-ați adăugat în coș în prezent. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica prețurile de la momentul plasării sale efective.

În momentul finalizării comenzii, dacă este cazul, la prețul produselor comandate se adaugă și costul de transport. Acest cost este regăsit în pagina „Finalizare comandă”, secțiunea „Comanda ta”, linia „Livrare”. 

Modalități de plată

Aveți la dispoziție următoarele metode de plată:

1. Plata online, cu cardul bancar. Nu sunt aplicate taxe suplimentare pentru plata cu cardul. Procesatorul de plăţi care va intermedia tranzacţiile este IPay BT, una dintre cele mai importande platforme pentru plăți online din România.

Tranzacţiile sunt securizate la un nivel ridicat, astfel încât plata se va realiza în cele mai sigure condiţii. Tudoreci Alina Elena Persoană Fizică Autorizată nu stochează datele confidenţiale de pe cardul cu care se realizează tranzacţia, ci doar transmite datele necesare criptate prin intermediul unei conexiuni sigure cu banca. Tudoreci Alina Elena Persoană Fizică Autorizată nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

2. Plata cu numerar la curier, în momentul livrării coletului.

Atenție: Tudoreci Alina Elena Persoană Fizică Autorizată nu poate fi făcută responsabilă pentru alte costuri suplimentare pe care le suportă cumparatorul, cum ar fi (dar fără a se limita la) comisionul de conversie valutară calculat și aplicat de banca emitentă a cardului cumpărătorului, dacă moneda de emiterea a acestui card nu este RON.

Procesarea comenzii

În general, produsele sunt confecționate în momentul în care primim o comandă pentru ele. Prezența în stoc a produselor nu înseamnă neapărat prezența lor în formă finală, ci se poate referi și la disponibilitatea materialelor necesare la producerea lor. Din momentul în care plasați comanda, ne rezervăm 3-5 zile lucrătoare pentru confecționarea produselor comandate. Acest timp poate fi mai scurt, în perioadele neaglomerate sau în cazul în care produsele pe care le-ați ales sunt în stoc în formă finită.

În cazuri exceptionale, în care procesarea comenzii nu este posibilă în termenul menționat, vă vom anunța în cel mai scurt timp posibil și fie vom stabili împreună un termen convenabil, fie aveți dreptul de a renunța la comandă. În cazul în care alegeți să renunțați la comandă și aceasta a fost plătită, vă vom restitui integral suma, cât mai curând posibil și nu mai târziu de 7 zile.

Anularea comenzii

Aveți posibilitatea să anulați o comandă făcând o solicitare în acest sens la adresa de email contact@pinkrainbow.ro, în primele 24 de ore de la plasarea comenzii. Vă rugăm să specificați numărul comenzii, numele si data. În cazul în care coletul a fost predat curierului, comanda nu mai poate fi anulata decât cu reținerea plății transportului.

Livrare

Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid Cargus, numai pe teritoriul României, în zilele lucrătoare (de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale). Timpul de livrare standard este în general de 1-2 zile lucrătoare.

Costul livrării este de 24 lei, iar pentru comenzi mai mari de 200 de lei transportul este gratuit. În momentul în care comanda dumneavoastră a fost predată curierului, veți primi un mesaj care vă va informa în legătură cu expedierea comenzii. Din momentul în care am predat coletul conținând comanda dumneavoastră fimei de curierat, nu putem controla timpul de livrare și eventalele întârzieri ale curierului în perioadele aglomerate sau din cauza evenimenteler meteo extreme.

În ziua livrării veți fi contactat de un reprezentant al firmei de curierat. În cazul în care nu puteți fi contactat, livrarea se mai încearcă încă o data, după care comanda se consideră anulată și este returnată la sediul nostru.

Garanția

În cazul în care ați primit un produs defect, aveți dreptul de a solicita înlocuirea sau returnarea contravalorii lui. Pentru aceasta, vă rugăm să ne contactați prin email.
Defectul nu trebuie să fie provocat de folosirea incorectă a produsului sau de manevrarea greșită.

Politica de retur (renunțarea la cumpărare)

În cazul în care ați primit un produs defect sau un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne contactați prin email imediat. Puteți alege înlocuirea produselor defecte sau livrate greșit, sau puteți opta pentru rambursarea sumei plătite. Costul returului și al livrării noilor produse este suportat de noi. 

Important: Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite – cu etichetele intacte, împreună cu toate documentele care le-au însoțit, să nu prezinte deteriorări sau urme de folosire. Produsele se pot deteriora cu ușurință dacă sunt ambalate necorespunzător (în timpul transportului se pot presa, șifona, îndoi), de aceea ele trebuie ambalate în cutia în care au fost livrate sau în altă cutie rezistentă de carton, care să le protejeze. Nu se acceptă ambalarea produselor doar în plic sau pungă, pentru că acestea pot duce la deteriorarea lor în timpul transportului.

Renunțarea la cumpărare

 

Conform OUG 34/2014, aveți dreptul să renunțați la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Înainte de expirarea acestei perioade, aveți obligația să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de renunțare la cumpărare. Pentru aceasta, va rugăm să ne trimiteți un email în care să menționați numărul comenzii, numele pe care s-a făcut comanda și data, produsele pe care doriți să le returnați, precum și contul bancar în care doriți să restituim contravaloarea produselor returnate. Dacă folosiți această opțiune, vă vom trimite pe email confirmarea de primite a cererii de renunțare la cumpărare, precum și datele de retur.

Va rugăm să returnați produsele cât mai repede, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la exprimarea deciziei de renunțare, folosind un serviciu de curierat rapid, la alegere. Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de dumneavoastră.

Important: Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite – cu etichetele intacte, împreună cu toate documentele care le-au însoțit, să nu prezinte deteriorări sau urme de folosire. Produsele se pot deteriora cu ușurință dacă sunt ambalate necorespunzător (în timpul transportului se pot presa, șifona, îndoi), de aceea ele trebuie ambalate în cutia în care au fost livrate sau în altă cutie rezistentă de carton, care să le protejeze. Nu se acceptă ambalarea produselor doar în plic sau pungă, pentru că acestea pot duce la deteriorarea lor în timpul transportului.

Nu este posibilă renunțarea la cumpărare doar prin simpla returnare a produselor comandate. Înștiințarea prealabilă este obligatorie.

Nu se acceptă coletele trimise prin Poșta Română, coletele cu ramburs sau cu plata transportului la noi.

După primirea și verificarea produselor, vă vom returna integral suma plătită pe produsele returnate, cât mai curând posibil și nu mai târziu de 14 zile de la data primirii. Rambursarea se face în contul bancar pe care l-ați indicat în emailul de înștiințare.

Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz și ne rezervăm dreptul de a nu mai onora alte comenzi către dumneavoastră.

Refuzul preluării coletului de la curier nu este considerat ca fiind o exercitare a dreptului de renunțare la cumpărare. În acest caz, ne rezervăm dreptul da a nu mai onora alte comenzi către dumneavoastră.

Produsele realizate conform specificațiilor dumneavoastră (produse care nu sunt prefabricate și sunt realizare conform opțiunilor individuale) nu pot fi returnate, după cum este prevăzut la art. 16 din OUG 34/2014. Aceste specificații includ dar nu se limitează la: dimensiuni, culori, modele, personalizare.

În momentul plasării unei comenzi pe site, declarați că ați luat la cunoștință cele menționate mai sus și sunteți întru totul de acord cu ele.

Pentru orice problemă sau întrebare, vă rugăm să ne contactați la adresa de email contact@pinkrainbow.ro.