Nu ai niciun produs în coș.
Politica de retur
În cazul în care ați primit un produs defect sau un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne contactați prin email imediat. Puteți alege înlocuirea produselor defecte sau livrate greșit, sau puteți opta pentru rambursarea sumei plătite. Costul returului și al livrării noilor produse este suportat de noi.
Important: Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite – cu etichetele intacte, împreună cu toate documentele care le-au însoțit, să nu prezinte deteriorări sau urme de folosire. Produsele se pot deteriora cu ușurință dacă sunt ambalate necorespunzător (în timpul transportului se pot presa, șifona, îndoi), de aceea ele trebuie ambalate în cutia în care au fost livrate sau în altă cutie rezistentă de carton, care să le protejeze. Nu se acceptă ambalarea produselor doar în plic sau pungă, pentru că acestea pot duce la deteriorarea lor în timpul transportului.
Renunțarea la cumpărare
Conform OUG 34/2014, aveți dreptul să renunțați la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Înainte de expirarea acestei perioade, aveți obligația să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de renunțare la cumpărare. Pentru aceasta, va rugăm să ne trimiteți un email în care să menționați numărul comenzii, numele pe care s-a făcut comanda și data, produsele pe care doriți să le returnați, precum și contul bancar în care doriți să restituim contravaloarea produselor returnate. Dacă folosiți această opțiune, vă vom trimite pe email confirmarea de primite a cererii de renunțare la cumpărare, precum și datele de retur.
Va rugăm să returnați produsele cât mai repede, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la exprimarea deciziei de renunțare, folosind un serviciu de curierat rapid, la alegere. Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de dumneavoastră.
Important: Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite – cu etichetele intacte, împreună cu toate documentele care le-au însoțit, să nu prezinte deteriorări sau urme de folosire. Produsele se pot deteriora cu ușurință dacă sunt ambalate necorespunzător (în timpul transportului se pot presa, șifona, îndoi), de aceea ele trebuie ambalate în cutia în care au fost livrate sau în altă cutie rezistentă de carton, care să le protejeze. Nu se acceptă ambalarea produselor doar în plic sau pungă, pentru că acestea pot duce la deteriorarea lor în timpul transportului.
Nu este posibilă renunțarea la cumpărare doar prin simpla returnare a produselor comandate. Înștiințarea prealabilă este obligatorie.
Nu se acceptă coletele trimise prin Poșta Română, coletele cu ramburs sau cu plata transportului la noi.
După primirea și verificarea produselor, vă vom returna integral suma plătită pe produsele returnate, cât mai curând posibil și nu mai târziu de 14 zile de la data primirii. Rambursarea se face în contul bancar pe care l-ați indicat în emailul de înștiințare.
Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz și ne rezervăm dreptul de a nu mai onora alte comenzi către dumneavoastră.
Refuzul preluării coletului de la curier nu este considerat ca fiind o exercitare a dreptului de renunțare la cumpărare. În acest caz, ne rezervăm dreptul da a nu mai onora alte comenzi către dumneavoastră.
Produsele realizate conform specificațiilor dumneavoastră (produse care nu sunt prefabricate și sunt realizare conform opțiunilor individuale) nu pot fi returnate, după cum este prevăzut la art. 16 din OUG 34/2014. Aceste specificații includ dar nu se limitează la: dimensiuni, culori, modele, personalizare.
Pentru orice problemă sau întrebare, vă rugăm să ne contactați la adresa de email or.wobniarknip@tcatnoc.